Kurs med Pana!

Fick en inbjudan av Veronica Bache att gå en "handlings" kurs för henne den 6/2, och den dagen inföll ju idag.  Så Pana och jag begav oss ut till Ekerö för att kursa lite för Veronica. Men på vägen dit började jag tänka.... Vad har jag gett mig in på?? Pana har tränat agility 1 gång! sen slutet på oktober och det var med Michaela på annandagen, (om man inte räknar slalominlärningspassen som ett agilitypass)  och innan det så kan jag nog räkna Panas agilityträningar på mina fingrar och tår..... Och med tanke på hur jäkla jobbig hon kan vara tillvardags med att lyda ;-) så klart att jag har rätt att vara nervös, och när det var min tur var jag det kan jag lova! Skulle jag fullständigt göra bort mig nu?? gå kurs med en hund som inte kan nått?  Men hur Pana och  henne lilla border colliehjärna funkar blir jag inte klok på...... Men hon överraskade mig igen :-) Bedöm själva.....


Kommentarer
Postat av: Emelie&Gucci

WOW! Åååååh vad duktig(a)! :D Jätte jätteroligt att se! Önskar så att jag och Gucci hade fått vara med.

2011-02-07 @ 11:26:30
URL: http://eggucci.blogg.se/
Postat av: Malin&Arwen&Eowyn

SUPERSNYGGT!! Vilken fin följsamhet och ändå sånt tryck!! Den kommer ni få mycket roligt med :o)

2011-02-07 @ 14:32:25
Postat av: tommy

Tack :) bara hoppas det roliga kommer väga upp mot helvetes månaderna som vi haft med pana som valp ;)

2011-02-08 @ 06:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0