Klubbbyte...

Tyvärr Munkedals BK, ni blir inte av med mig. Transferfönstret är stängt....

I våras gick mitt kontrakt ut med Bro-Håbo Bk, och då passade Munkedals BK på att signa mig som free agent. Jag fick ett 8-siffrigt belopp och en massa andra fina förmåner  för att skriva på ett 3-års kontrakt.
Men nu har ledningen och Munkedalsfansen börjat misströsta, det hade hoppas på en succe start på säsongen ,men ack vad de bedrogs sig. Början på denna säsong har varit under all kritik.  Bara hoppas det vänder snart annars står jag nog utan klubb......

Tänk om agility varit som fotboll...


Kommentarer
Postat av: Ämelie

Munkedals BK, när du bor i Strängnäs..ja, jag säger då det... ^^

2010-05-11 @ 21:11:47
URL: http://eggucci.blogg.se/
Postat av: Carro och odjuren

Bytt e bytt och kommer aldrig mer tillbaka... eller hur är det nu =)

Du, vet du om det finns någon form av "prenumeration" på denna blogg? Annars kommer jag ju inte komma ihåg tillräckligt ofta att titta in för att läsa om dina galna upptåg.



mvh

Carro

2010-05-12 @ 08:07:19
URL: http://www.callencos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0